Article / Dani Komunikacija

Agencija Kofein osmislila novi vizualni identitet Dana komunikacija: Festival koji povezuje

Kreativna agencija Kofein preuzela je vodstvo nad ovogodišnjim vizualnim identitetom festivala Dani komunikacija. Konceptualna ideja pod nazivom „Festival koji povezuje“ prikazuje Dane komunikacija kao mjesto inspiracije, razmjene informacija, povezivanja i – vizije. Karizmatični govornici i zanimljiv program otvaraju nam svijet novih mogućnosti: poznate se stvari preispituju i gledaju novim očima, dok nepoznate otvaraju neke nove vidike.

Article / Poslovni Dnevnik

Digitalno doba mijenja kanal prijenosa poruke, ali sadržaj je ključan

Sugovornici okruglog stola Nova kreativa za novo doba, u organizaciji Poslovnog dnevnika, odgovarali su na pitanja koliko su se hrvatsko tržište i agencije prilagodile novima trendovima i kako su iskoristile prednosti novoga, digitalnog doba. “Razlike u našoj branši su ogromne, kao da radimo novi biznis svake godine. Agilni smo, spremni na promjene već godinama i naša želja za učenjem se pokazala jako dobrom jer se okruženje stalno mijenja.

Article / Media Marketing

Kofein i Žito – priča o uspjehu

Hrvatska agencija je za potrebe kampanje Okus zmage/Okus pobjede osmislila autentičnu domaću brand priču koja potiče sportsko-borbene emocije uz stvaranje bliskosti između 1001 Cveta (poznatog branda čajeva iz Žito grupacije), mladih skijaša i korisnika kroz loyalty programe s fokusom na želje SKI talenata za uspjehom i vrhunskim rezultatima. Jer 1001 Cvet ponosno daruje 1 cent za podršku mladih nada u kojoj sudjeluju svi korisnici (lojalna starija generacija i nova mlađa ciljna skupina).

Article / Journal

Odabrali smo branding agenciju za koju smatramo da je najbolje osjetila<br /> našu priču i strast te iste pretočila u vizualni identitet na koji smo<br /> izuzetno ponosni.

Prije nekoliko mjeseci, dvojica pilota, entuzijasta, hedonista i ljubitelja sjajnih i kvalitetnih pića, odlučili su uzeti stvar u svoje ruke i hrabro proizvesti najbolji mogući gin, koji će sa zadovoljstvom ispijati oni sami, ali i svi drugi zaljubljenici u ovo osvježavajuće prozirno piće.

Article / HURA

Kako je sitna, povučena djevojka koju su gotovi svi ignorirali izrasla u moćnu, sposobnu ženu koju traže na sve strane?

Odvažni i proaktivni, kreativci agencije Kofein dočekali su nas sa širokim osmijesima i puno dobre energije, a kako izgleda jedan dan u njihovom uredu pogledajte u nastavku.

Article / Jutarnji List

Novi ured poznate domaće agencije Kofein u Zagrebu

Novi ured poznate domaće agencije Kofein u Zagrebu zamišljen je ponajprije kao ugodan radni prostor, ali po mogućnosti i kao galerija, kino, kafić, ali i mjesto za zabavu i odmor. Kako se to postiglo?

Interview

Idealna prilika da pokažete svoje znanje i primite priznanje struke!

WMF se bliži! Veselimo se ovogodišnjem Balcannesu, kao i svemu što ćemo imati prilike doživjeti. Tomislav Krajačić, CEO/CCO u hrvatskoj agenciji Kofein, za Marketing mrežu govori zašto bi agencije trebale ove godine prijaviti svoje radove na BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija i kreativnosti.
Interview

Lana Mujičić

Zaključite što vas čini sretnima i budite dovoljno samokritični da ne trošite vrijeme, ako za to dobivate pohvale jedino od vlastite majke

Interview

Tomislav Krajačić: Tko je preživio ovaj period, taj je stekao imunitet na sve buduće krize.

Tomislav Krajačić na čelu je agencije koja je na hrvatsko oglašivačko tržište djelovala u skladu sa svojim imenom – KOFEIN. Razbudili su okolinu, podstakli i konkurenciju i sebe, žestoko krenuli u utrku na tržištu koje im je bilo novo i nepoznato.

Interview

Ivan Žanetić: Ne postoji dobar razlog da hrvatska agencija ne osvoji lava u Cannesu

Za to nisu potrebni milijunski budžeti ili Virgin Airlines za klijenta. Strijeljajte me, ali mislim kako je veliki dio lošeg stanja u našem advertisingu pitanje krivo postavljenih prioriteta unutar agencija i nedovoljno jako strukovno organiziranje

Article

Startupi i poslovanje

Kako je kreativna agencija Kofein u godinu dana došla do 17 zaposlenika i velikih klijenata?

Article

Kofein nastavio raditi kampanje za HPB

Reklamni spot ‘Dobro je imati nešto sa strane!’ osim komedije zabune koristi elemente parodije na poznate filmove. Produkciju je odradila producentska kuća Kabinet.

Progressive

Izazovi oglašavanja u FMCG sektoru

Business.hr

Oglašavanje nije umjetnost nego znanost i strategija, a itekako ima svrhu

Lider

Tomislav Krajačić: Kada nadmašiš očekivanja klijenta, premašit ćeš i svoje planove

Playboy

Kreativci iz Kofeina

Zaposlena

Morana Mikulandra: Kreativna rješenja po mjeri

Media Marketing

Sposobni, samostalni i proaktivni pojedinci koji su uspješni zato što zaista rade kao tim

3 + 7 =

Get in touch

Kofein d.o.o.
Pavletićeva 1, 10000 Zagreb
+385 (0)1 3378 6 80
+385 (0)1 3378 6 88
martina@kofein.hr